Bilar bilar bilar

Jotack, min lilla "övertrimmade avocado" (som pappa kallar den, det är en grön Peugeot 206) krånglar lite och pappa och jag har idag fått byta en skena/ett stag som hjälper växeln att ligga på rätt plats. Det var inte det lättaste men nu är det gjort och förhoppningsvis så ska det vara sista gången som jag sitter med en "slak" växelspak i handen när jag kör till jobbet!

På tal om bilar så ska vi köpa en ny bil till herrn i huset, det är väl allra bäst med tanke på att han dels kör långa sträckor till jobbet (och jag vill ha honom i en säker bil då!) plus att vi behöver en större bil om vi ska kunna få plats med barnvagn och annat till Pyret. Ska iväg och titta på en v40 idag, kanske slår vi till!!


V40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0