v15 och kräkdag på jobbet

Jaha.
Är det dags för mig nu?

Förmiddagen startade lugnt med frukost hemma och sedan fika på jobbet lite senare. (Kaffefritt sedan länge, det får jag inte i mig längre) Helt plötsligt när jag pratar med en kollega så känner jag att något är fel, magen tumlar runt och jag tvingas springa på toaletten. Där får jag stanna en god stund, innan jag kan tvätta av mig och försöka fortsätta jobba.

När det börjar närma sig lunch känner jag att det inte fungerar, bara för mig att packa ihop och åka hem. Jag har kräkts en gång till här hemma men jag har lyckats få i mig lite mat nu och mår lite bättre.

Jag som trodde att jag mådde bättre, att mitt illamående hade gått över. Åtminstone kontrollerbart...

Nåja, kanske är det en endagsgrej, jag håller tummarna.

++ ´´ ++ ´´ ++

Kommentarer
Postat av: Christian

Testing, testing...

2006-12-15 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0