Helgen som var...

Fredag:
Jobbade hemma.
Träffade mormor och morfar på eftermiddagen, skoj och sem dem igen. Det blir ganska långt mellan gångerna nuförtiden eftersom de inte bor i samma stad. Fredag kväll blev pizzakväll och vi bara njöt framför tv:n.


Lördag:
Dop på dagen, lilla Bianca döptes i Hagakyrkan. En sån go unge hon är, trots att hon med bestämdhet tyckte att den där farbrorn som slängde vatten på hennes huvud kunde hon då gott vara utan!
På kvällen blev det spelafton hos min bror Daniel med hans familj, riktigt trevligt. Efteråt gick vi hem till vår nya lägenhet, tog ett bad och njöt av varandras sällskap. Ingen TV, underbart!

Söndag:
Först åkte vi och handlade lite till frukosten, vidare till mina föräldrar och där bakade jag scones som vi alla avnjöt i en trevlig frukoststund!
Sen åkte vi tillbaka till lägenheten för att montera köksskåpen. Christian var jätteduktig och fick ihop alla skåp förutom de två högskåpen som vi måste montera i köket. De flesta lådor lyckades jag sätta ihop. Christian fick måla färdigt köket medans jag låg och läste. Härlig arbetsfördelning när man är gravid! ;)
Så nu är det "bara" att börja sätta upp köket!!

Jag ska ta lite bilder på hur köket ser ut nu, men nu får ni hålla tillgodo med hur köket ser ut när det var rivet:

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0