Oj vad dålig jag är på..

...att uppdatera min blogg nuförtiden.

Lilla tjejen i magen växer och frodas. Just nu är hon (enligt Mammapraktikan) 1400 gram tung och är ca 40 cm lång. Hon ska växa och bli minst 2 kg tyngre, hur ska hon få plats??? 9 veckor är det kvar, jag längtar och är nervös på samma gång.

Barnvagnen är inhandlad men inte hämtad. Det gör vi när vi flyttat in i nya lägenheten. Nedan en bild på en Teutonia Prestige, dock i annan färg än den vi beställt. Vår är svart, brun och beige. Andra däck valde vi till också. En djungel det där, hoppas att vi blir nöjda!

18212-13

Namnen som ligger på vår topplista för närvarande är Tilda, Tuva eller Izabella. Nåja, det är som sagt 9 veckor kvar... ;)

Ett skötbord ska inhandlas på IKEA. Ett fint skötbord som matchar spjälsängen vi ska köpa när lilltösen vuxit ur vaggan som mormor har köpt henne. Bifogar bild på skötbordet också. Dessutom fick vi ett gult fint underlag att ha på skötbordet utav min kusin Fia när vi var där i söndags. Ännu en utgift mindre, det skadar aldrig i dessa lägen!

image14
Påsken kommer nog att ägnas mycket åt nya lägenheten och flytten i allmänhet. Förhoppningsvis får vi lite tid till det vackra vädret och varandra också, sambon och jag. Skönt med lite långledigt!

Nej, ops nu måste jag iväg. Ska träffa Anna i stan och måste hinna till biblioteket först och lämna tillbaka ett gäng böcker som skulle varit inlämnade igår redan. Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0