Gravid med träningsvärk

I helgen beslutade vi oss för att träna lite bodypump och spinning, mina instruktörskollegor och jag. Förutom Sofia som höll i passet var det Annica, Martina, Ellen och jag som körde pass och lunch i en härlig kombination. Det ska bli lördagsrutin har vi lovat varandra!

Eftersom det var ett bra tag sedan jag körde pump senast har jag känt av träningsvärk i benen både igår och idag, ingen rolig kombination med en gravidkropp i vecka 25, det vill jag lova. Men jag ska inte klaga, jag kan ju träna i alla fall. Vad jag förstått så är det många som knappt kan gå. DOCK vill jag påstå att träningen faktiskt hjälper till att hålla kroppen igång längre och trots träningsvärken så är det andra gravidkrämpor som känns mindre efter träning. Så jag tänker hålla igång! (Dessutom brukar jag bara få träningsvärk efter första gången efter ett uppehåll i en träningsform, sen har kroppen vant sig igen.

Ikväll blir det fika på stan med vännen Åse, skoj!

Kommentarer
Postat av: anna

hej gmman hur är det?
här är det bra förutom vädret.
vad gör du en dag som denna ? jobbar du nu eller är du hemma?
läste att ni varit på visning vart då?
ha det gott kram anna

2007-02-22 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0