Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst?! Njae, jag gillar att resa men vår vecka i El Puerto de Santa Maria var väl kanske inte riktigt som förväntat... Regn i stort sett varje dag och tre matförgiftade stackare inklusive jag själv. Nåja, så kan det gå. Överlycklig är jag ändå att jag fick träffa Caroline & Raúl igen och att vi äntligen fick lära känna deras lille Hector, en underbar kille på 10 månader.

Här kommer lite bilder från trippen:

 Caroline och Marco på stranden i El Puerto de Santa Maria


 Raúl, Caroline och Christian


  Sötaste söta, Hector!


 Rebecca med magen i vädret, lycklig i solen i Malaga.


 Min snygging, Christian.

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Hej Hej
Svarar dig inne på din blogg istället :-)
Ja, jag har också bokat tid på barnmorskegruppen eller vad det nu hette. Fick tid 10 april.
NÄr fick du tid?
KRAM

2007-02-07 @ 17:46:46
URL: http://sommartjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0