Cadiz!! Viva España!!

Imorgon, den 25/1, åker vi till Spanien. Äntligen ska jag få träffa lille Hector!!
I april 2006 föddes detta lilla underverk av mina undebara vän Caroline, jag har längtat så efter att få se dem! Raúl har jag inte träffat sedan Lanzarote för lite drygt ett år sedan så det ska bli skoj att träffa honom också. Att Christian följer med och får träffa dem alla är extra roligt. Dessutom är det ju jag som har ett pyre i magen denna gången!!

Här en en av de sötaste bilderna jag har på Hector, fler kommer när jag kommit hem från Spanien med fullproppad kamera!

Hector

Kommentarer
Postat av: Gunilla Thelin

Grattis Rebecka & Christian till det lilla knytet i magen. Skall bli kul att följa den lilla eller lille på din blogg. Hoppas ni får en skön semester.

2007-01-25 @ 22:45:18
URL: http://www.carminelle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0