Över tiden

Jaha, BF 070610 har passerats och jag går på "övertid". Dock var beräknad förlossning INNAN UL inte förrän den 14/6 så nu siktar jag in mig på det. Magen är herrejössesstor och barnmorskan säger att hon nu väger närmare fyra kilo! Vill inte att hon ska växa till sig så mycket mer.. hehe.. hon ska ju ut också! ;-)

Innan fredag har jag och min gravida vän Åsa bestämt, då ska min tjej och hennes Viktor komma till världen.
Håll tummarna att vi får rätt nu!

6/6 Jag själv (Det vore ju ett trevligt sätt att fira vår nationaldag)
7/6 Camilla, brors flickvän.
9/6 Mamma, Daniel
10/6 Oliver, min brorson
11/6 Christian har garderat sig med två datum
12/6 Moster Alice

14/6 Även jag har garderat mig, om hon inte kommer på nationaldagen så får hon gärna komma den 14e, just den 14e är ju ett datum som fler i familjen gillar (även om det inte är i juni)
15/6 Christians förstaval, han tror på statistiken om att minst 50% av alla förstföderskor går över tiden ca en vecka.

--- --- ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0