Jag blev tagen av Cammo...

och tänkte nu hedra mitt uppdrag!


REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. 

1. Jag har aldrig, under hela mitt liv, bott längre än fyra år på ett ställe.

2. Alla mina förnamn är bibliska, och tydligen rätt även i kronologisk ordning, men mina föräldrar är allt annat än kristna.

3. Jag är utbildad aerobicsinstruktör men har aldrig hållt ett aerobicspass i mitt liv. Däremot jobbar jag som instruktör för spinning, box, bodypump och core.

4. Jag har varit statist i Vita Lögner.

5. Jag har bott i Uddevalla, Mölndal, Florida, Göteborg, Irland, Stockholm, Gävle och är nu tillbaka i Göteborg men flyttar till Mölndal inom kort. Dock valde jag att ta mitt körkort i Stockholm. (Lättare ställen hade jag ju möjlighet att välja...)

6. Jag är inbiten Frölunda Indians-supporter men väntar barn och lever ihop med en Djurgårdare. Än värre, jag älskar honom. Hur går det ihop?

Det var sex underliga saker om mig! Jag tänker faktiskt hoppa att ta någon annan för de flesta av de bloggar jag läser har redan blivit tagna av någon annan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där statist i Vita lögner, nu blir ja nyfiken, min favoritsåpa vard et ju förr....Berätta mer....

2007-03-19 @ 21:32:51
Postat av: Camilla

Se där statist i Vita lögner, nu blir ja nyfiken, min favoritsåpa vard et ju förr....Berätta mer....

2007-03-19 @ 21:32:59
Postat av: Camilla

Se där statist i Vita lögner, nu blir ja nyfiken, min favoritsåpa vard et ju förr....Berätta mer....

2007-03-19 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0