Hej!

Dags för lite uppdatering, vilket i praktiken betyder nya bilder på Amanda. Idag var vi i Gunnebo och tog en promenad med mormor och Maggie. Det blev ju givetvis lite bilder därifrån. Här kommer ett axplock, plus en och annan bild från tidigare..

AMANDA I SOFFAN HEMMA HOS MORMOR OCH MORFAR

image74

AMANDA'S PAPPA ÄR JU DJURGÅRDARE, STACKARN... MEN SÖT ÄR HON JU, OAVSETT MÄRKET PÅ MÖSSAN!

image75

HELA FAMILJEN SAMLAD PÅ EN BILD

image76

AMANDA I BILEN, SÖT I NYASTE MÖSSAN

image77

Nu är nästa stora evenemang dopet. Därifrån lär det komma många fina bilder. Uppdatering kommer därefter!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag äter upp henne!!! Bilden med nya mössan! Jag har inte ord!! Tárögd...!

2007-11-08 @ 22:51:58
Postat av: Caroline

var tvungen att ta en titt idag igen! Kram pá er!

2007-11-09 @ 23:04:55
Postat av: Caroline

hade hoppats pá dopbilder! Ja, jag vet, det var ju igár, men jag vill sá gärna se henne!! Kram!

2007-11-11 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0