Sista hälsningen frân Spanien

Hej vänner!

Nu har vi turistat ordentligt här i Spanien. Bâde en bâttur till Cádiz och en heldag i Sevilla har hunnits med. Inte mânga dagar kvar nu innan vi är tillbaka i Sverige igen. Lägg gärna en kommentar om ni är inne och kikar, sâ jag vet att ni tittat in!

Detta blir sista inlägget frân Spanien, sen fâr ni hâlla er till tâls tills vi ses igen.

Här är Amanda i Hectors stol. Det är här hon gillar att sitta och leka med sina fötter och prata med oss andra.

image63

Sovandes i Sevilla. Kanske är det inte modernt med frottéchafs ännu men det är iaf ett bra solskydd!

image64

Caroline och Amanda inspekterar flaskvattnet pâ ett café i Sevilla.

image65

Som ni ser pâ skylten upp till vänster om mitt huvud sâ är det befogat med en isglass (36 grader varmt). Jag är ledsen, men just dâ saknade jag inte Sverige sâ mycket...

image66

Raúl och Amanda har blivit mycket goda vänner trots sprâkförbistringarna. Eller kanske kan Amanda bättre spanska än jag tror??

image67

Caroline och Amanda läser stora ordboken, vi fâr ju inte glömma bort svenskan när vi är här! ;-)

image68

¨
That´s all folks!!  Amanda och jag landar i Sverige pâ fredag eftermiddag. Ha det sâ bra tills dess.
Stor kram frân oss!

Kommentarer
Postat av: Nina L

Kikar in & ler glatt åt söta Amanda & Era äventyr.
Själv har jag fullt upp med bröllopsplanering då den stora dagen närmar sig sakta men säkert.
Kram

2007-09-25 @ 15:52:05
URL: http://ninal.blogg.se
Postat av: Anki

Vad underbart härligt ni ser ut att ha haft det i Spanien.Amandas utslag ser dessutom mycket bättre ut. Hoppas vi ses på fikan på måndag. Kram Anki & Felix

2007-09-25 @ 16:05:47
Postat av: Malin

Det ser verkligen ut som ni har det härligt där nere. Blir lite avundsjuk här i regnrusket. Hoppas vi ses snart. Kram/Malin och Lilja

2007-09-25 @ 16:59:28
Postat av: Karin

Halloj i Spanien! Ni fick sommar till sist! *avis*
Vilken tjusig blogg du fixat! Blir tårögd av att läsa mig tillbaka till när hon föddes. Så fin och så liten (som om hon skulle vara så himla stor nu).
Ha en bra resa hem, så ses vi på fikat! Kram Karin & Amelie

2007-09-25 @ 22:45:08
Postat av: Pappa

Hon tar verkligen på sina fötter. Nu är det dags att komma hem!!!!!!!!!Saknar er göramycket....

2007-09-26 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0