Bloggande

Har helt enkelt inte tid att blogga just nu. Tyvärr, det verkar vara ett givande och roligt sätt att dela med sig av sin vardag men min vardag är tyvärr fulltecknad av annat. Som tvåbarnsmamma med två jobb, vänner att umgås med och framförallt en familj att ta hand om så hinns/orkas det helt enkelt inte med. Facebook har blivit en lat-version av bloggande för mig. Med några snabba klick kan jag meddela mig till de allra flesta i min omgivning, dela med mig av härliga bilder på barnen och en och annan gång byta ut min profilbild mot en som kanske råkar vara lite snyggare. =) Enkelt och bekvämt.
Men jag behåller bloggen vid liv, här på samma adress. Kanske att jag, någon gång i framtiden, lyckas förmå mig att göra ett mer målinriktat försök att blogga. På riktigt, varje dag? Det blir nog ungefär samtidigt som jag börjar scrapbooka, kan jag tänka mig. ;)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0